לרגל הכינוס העולמי: יו"ר יהדות התורה במכתב מיוחד לשלוחים

שלמה ריזל No Comments on לרגל הכינוס העולמי: יו"ר יהדות התורה במכתב מיוחד לשלוחים

מחזק את הקשר עם חב"ד: יו"ר יהדות התורה ח"כ יצחק גולדקנופף במכתב מיוחד לשליחי חב"ד. "בשליחותכם אתם מפיצים את אור התורה והחסידות בכל רחבי העולם כולו. דלתי פתוחה בפניכם לכל דבר עזרה וסיוע"

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

לרגל 'כינוס השלוחים העולמי' שנפתח הבוקר בשכונת 'קראון הייטס' שבברוקלין ניו יורק, בו אחת לשנה מתכנסים מכל קצוות תבל שליחיו הנאמנים של כ"ק האדמו"ר מליובאוויטש זי"ע, שיגר יו"ר יהדות התורה ח"כ הרב יצחק גולדקנופף ערב השבעתו לכנסת, איגרת ברכה מיוחדת לכבוד הכינוס.

"בשליחותכם אתם מפיצים את אור התורה והחסידות בכל רחבי העולם כולו, זוכים להאהיב את היהדות, לקדש שם שמיים, להיות לעזר ואחיסמך לכל יהודי באשר הוא, בגשמיות וברוחניות ובמסירות נפש" כתב גולדקנופף.

באיגרת מתייחס גולדקנופף לעבודתם המסורה של השלוחים באוקראינה שלא נטשו את המדינה למרות המלחמה הקשה שמתרחשת שם, והמשיכו לעזור ליהודי המקום תוך סיכון עצמי, "בשנה האחרונה חזינו בהשתאות בעבודת הקודש של השלוחים באוקראינה, שנותרו עם צאן מרעיתם חרף המלחמה הקשה, והוכיחו כבל עם ועולם את מסירותם וחובתם כלפי אחינו בני ישראל".

את האיגרת המיוחדת, חותם יו"ר יהדות התורה בהזמנה לשלוחים, לבוא ולהסתייע בלשכתו, "דלתי פתוחה בפניכם לכל דבר עזרה וסיוע, עלו והצליחו".



0 תגובות